Ylivertainen valikoima 3.000 merkiltä | Ilmainen toimitus yli €50 tilauksiin ja ilmaiset palautukset
Ostoskori 0

Ostoskorisi on tyhjä

Valikko
ILMAINEN TOIMITUS YLI 50€ OSTOISTA JA ILMAISET PALAUTUKSET

ILMAINEN TOIMITUS YLI 50€ TILAUKSISTA

HELPPO PALAUTUS ENNEN 14 PÄIVÄÄ

Takaisin

Moncler

Moncler S.p.A on ylellinen muotimerkki, joka tunnetaan enimmäkseen lasketteluvaatteistaan. René Ramillonin ja André Vincentin vuonna 1952 perustama Moncler otti nimensä lyhenteestä Monestier-de-Clermont-nimisestä alppikaupungista lähellä Grenoblea, Ranskassa. Tuotemerkin osti italialainen yrittäjä Remo Ruffini vuonna 2003, joka listasi yrityksen pörssiin vuonna 2013. Monclerin upeat untuvatakit ovat saavuttaneet suuren suosion myös Suomessa ja voit merkkivaatekauppojen lisäksi tilata tämän brändin vaatteita netissä olevista verkkokaupoista, kuten esimerkiksi Miinto.

Moncler -brändin historia

Ensimmäiset untuvatakit suunniteltiin suojaamaan työntekijöitä, jotka käyttivät niitä haalareiden päällä suojaamaan kylmältä pienessä vuoritehtaassa. Ranskalainen vuorikiipeilijä Lionel Terray huomasi vaatteet ensin ja näki heidän potentiaalinsa. Tuloksena saatiin erikoistuotevalikoima 'Moncler pour Lionel Terray': untuvatakit, salopettit, käsineet ja makuupussit, jotka tarjoavat korkean vastuksen ja suojan myös kaikkein ankarimmalta ilmastolta. Kaikki uudet kappaleet testattiin erilaisilla tutkimusretkillä, ja niitä parannettiin vähitellen. Samana vuonna Moncler-untuvatakit valittiin varustamaan Italian retkikunta K2: een (8,611 metriä), joka huipentui Achille Compagnonin ja Lino Lacedellin valloittamaan maailman korkeimman huipun. Moncler-untuvatakit toimitettiin myös ranskalaiseen retkikuntaan, joka saavutti Makalù-vuoren huipun (8470 metriä).

Parhaat, korkealaatuiset materiaalit

Untuvatakit ovat Monclerin maailmankaikkeuden päätähtenä. Untuvatakkien sisältö ja täyttövoima ovat päälaatuindikaattoreita. Moncler-tuotteet sisältävät vähintään 90% hanhen untuvaa ja vain 10% höyheniä / pieniä höyheniä. Tämä suuri prosenttiosuus untuvaryhmästä on tae korkealle täyttöteholle tai untuvatakin kyvylle täyttää takin tilavuus. Mitä suurempi täyttöteho, sitä parempi on untuvan suorituskyky keveyden, lämpökapasiteetin ja eristysominaisuuksien suhteen. Moncler untuvatakeilla on kohonnut täyttöteho, jolloin saadaan lämmin, pehmeä, kevyt ja ainutlaatuisen mukava tuote. Kullekin untuvatakille tehdään kaksivaiheinen tarkastusmenettely sen arvioimiseksi, täyttävätkö ne 11 keskeistä laatuparametriä (mukaan lukien terveys ja puhtaus), jotka on asetettu tiukimpien kansainvälisten standardien ja yhtiön asettamien tiukkojen vaatimusten mukaisesti.

Moncler tunnetaan myös erityyppisistä innovatiivisista ja erittäin suorituskykyisistä nailoneistaan, joita käytetään päällysvaatemallien valmistuksessa. Näihin lasketaan muun muassa ""Longue Saison"" -linja, joka on valmistettu japanilaisesta kankaasta, hienosta tiheästä nailonista. Erittäin kevyt kangas, vain 33 gr / mq, ja on kestävän ominaisuutensa ansiosta ihanteellinen lämpimien ja läpäisemättömien vaatteiden valmistamiseen, jotka painavat hieman vähemmän kuin villapaita.

Muiden kuin Moncler-tuotteiden valmistuksessa käytettyjen raaka-aineiden lisäksi muiden tekstiilien laatu kuin nailon on olennainen tekijä lopputuotteen huippuosaamisen takaamisessa. Siksi Moncler on niin valikoiva toimittajissa, joiden kanssa se tekee yhteistyötä, ja tekee materiaaleille jatkuvasti tiukkoja testejä niiden kemialliselle koostumukselle ja fysikaalisille ja mekaanisille ominaisuuksille, jotka ovat välttämättömiä vaaditun teknisen suorituskyvyn varmistamiseksi. Moncler vaatii kaikkia tuotantokumppaneitaan toimimaan noudattaen tiukimpia kansainvälisiä määräyksiä, joita sovelletaan vaarallisiin ja mahdollisesti vaarallisiin kemikaaleihin, mukaan lukien Euroopan unionin REACH-asetus, Kiinan GB²-standardit ja Japanin teollisuusstandardit (JIS).

Moncler tarjoaa aina taattua laatua ja luksusta

Moncler on aina eronnut muista brändeistä ainutlaatuisella ja omaperäisellä lähestymistavalla asiakkaisiin. He ovat edelläkävijöitä innovatiivisilla, uusilla ilmaisutavoilla muotitapahtumissa ympäri maailmaa. Taide on aina ollut keskeinen viestintäväline Monclerille ja se kuvaa edelleen tuotemerkin viime vuosina kehittämiä taiteellisia hankkeita. Vuonna 2015 uuden lippulaivamyymälän avaamisen yhteydessä Gincassa, Moncler toi markkinoille FriendsWithYou -erikoismalliston eli ns. kapselikokoelman yhteistyössä Los Angelesin taiteellisen duon kanssa, siitä välittyi taiteilijoiden taikuuden, onnen ja ystävyyden symbolinen kieli. Hanke tulkitsee Moncler-maailmaa omaperäisyydellä ja ironialla post-pop-kuvakkeiden ja luovan duo-live mielikuvituksen ansiosta.

Kasvavilla kilpailuilla kestävien suhteiden rakentaminen asiakkaiden kanssa riippuu paitsi tuotteiden laadusta ja suunnittelusta myös kyvystä rakentaa luottamussuhde ja tarjota erityinen kokemus, joka on erottuva, mielenkiintoinen ja johdonmukainen kaikilla maantieteellisillä alueilla ja eri alueiden myyntikanavoilla.

Suodattimet

1841 tulosta

Sivu 1/19

Seuraava

Sivu 1/19