Ylivertainen valikoima 3.000 merkiltä | Ilmainen toimitus yli €50 tilauksiin ja ilmaiset palautukset
Ostoskori 0

Ostoskorisi on tyhjä

Valikko
ILMAINEN TOIMITUS YLI 50€ OSTOISTA JA ILMAISET PALAUTUKSET

ILMAINEN TOIMITUS YLI 50€ TILAUKSISTA

HELPPO PALAUTUS ENNEN 14 PÄIVÄÄ

Takaisin

Jimmy Choo

Jimmy Choo on johtava maailmanlaajuinen luksusbrändi, jolla on voimakas maine upeasta glamourista, yltäkylläisestä ylellisyydestä ja korkealaatuisesta huipputuotteista, jota kaikki rakastavat. Sinun ei tarvitse olla edes suuri fashionista, olet varmasti kuullut Jimmy Choon korkokengistä. Ne ovat rakastettuja julkisuuden henkilöiden parissa ja korkokengät ovat olleet mukana monessa elokuvassa ja TV- sarjassa,kuten esimerkiksi kaikkien naisten rakastamassa Sinkkuelämää -sarjassa (Sex and the City). Kuitenkin harvat ihmiset tietävät ikonisen tuotemerkin mielenkiintoisesta historiasta ja henkilöstä koko tuotemerkin takana.

Jimmy Choo brändi ja sen historia

Tuotemerkkinä Jimmy Choo on brittiläinen huippumuotitalo, joka on erikoistunut ylellisiin kenkiin, käsilaukkuihin, asusteisiin ja tuoksuihin. Yrityksen, J. Choo Limitedin, on perustanut couture- kenkäsuunnittelija Jimmy Choo ja Vogue-lehden toimittaja Tamara Mellon vuonna 1996. Tuotemerkki väittää olleen Dianan, Walesin prinsessan, suosikkimerkki ja Choo olikin prinsessan pitkäaikainen ystävä.

Yhtiö noteerattiin Lontoon pörssissä, kunnes Michael Kors Holdings, nykyisin Capri Holdings, osti sen marraskuussa 2017. Vaikka brändi ja kengät kantavat yhä hänen nimeään, hän ei enää suunnittele niitä itse. Tällä hetkellä suunnittelusta vastaa hänen vaimonsa sukulaistyttö Sandra Choi. Jimmy Choo itse suunnittelee edelleen couture kenkiä Jimmy Choo Couture nimen alla. Tuotteita myydään myös useassa huippubrändien verkkokaupassa, kuten Miintostahttps://www.miinto.fi/brands/jimmy-choo

Henkilö brändin takana

Jimmy Choo on malesialainen muotisuunnittelija, joka työskenteli kahdessa suunnitteluyrityksessä yhteensä yhdeksän vuotta ennen oman liiketoimintansa avaamista. Choo muutti Britanniaan, hänen käsityötaitonsa ja mallinsa huomattiin pian Lontoon muotiviikolla vuonna 1988. Nähtyään hänen luomuksensa Vogue esitteli kengät kahdeksan sivun artikkelissa, Choo onkin sanonut, että hänen luomuksistaan tuli huomattavasti suositumpia Vogue-lehden jälkeen.

Jimmy Choo on erittäin ylpeä käsityönä tehdystä laadusta ja tarkkuudesta, joka erottaa hänen työnsä täysin muista kengistä. Ennen kuin hän perusti J. Choo Limitedin, hän valmisti kaikki kengät käsin henkilökohtaisesti asiakkailleen. Kun tuotemerkki alkoi menestymään, Jimmy Choo ei pitänyt massatuotannon laadun heikkenemisestä. Tästä syystä hän päätti vuonna 2001 myydä osuutensa Jimmy Choo Ltd -yrityksestä 10 miljoonalla dollarilla.

Jimmy Choon mallisto ja missio

Julkkispukeutumisen edelläkävijä Jimmy Choo toi ensimmäisten joukossa kenkiä ja käsilaukkuja Hollywoodiin, jossa punainen matto osoittautui ihanteelliseksi kiitotielle tuotemerkille. Nykyään Jimmy Choon kenkiä nähdään julkkiksista rojalteihin sekä muusikoista valtionpäämiehiin. Brändin maine julkkisten suosikkina auttoi kasvattamaan sen nopeaa laajentumista. Sen mission määritteli edelleen rohkea ja dramaattinen mainonta, joka kuvaa lumoavia, mutta vahvoja naisia kohoavissa korkokengissä ja ylellisissä käsilaukuissa.

Jimmy Choo sisältää täydellisen luksustuotteiden valikoiman. Naisten kengät ovat edelleen tuotevalikoiman ydin käsilaukkujen, pienten nahkatavaroiden, huivien, aurinkolasien, silmälasien, vöiden, tuoksujen ja miesten kenkien ohella. Luova johtaja Sandra Choi on ollut tuotemerkin kanssa sen perustamisesta lähtien vuonna 1996 näkemyksellään luoda yksi maailman arvostetuimmista luksusbrändeistä.

Mistä Jimmy Choon tuotteita voi ostaa?

Jimmy Choolla on maailmanlaajuinen myymäläverkosto, joka kattaa yli 200 myymälää, ja se toimii maailman arvostetuimmissa tavarataloissa ja erikoisliikkeissä. Vähittäiskaupan kehittäminen on ollut olennainen osa yrityksen strategiaa. Ensimmäinen Jimmy Choo -myymälä avattiin vuonna 1996 Motcomb Streetillä Lontoossa, mikä täydentää jakelua joissakin maailman arvostetuimmista monen tuotemerkin myymälöistä.

Kaksi vuotta myöhemmin yritys laajeni Yhdysvaltoihin avaamalla kaksi myymälää New York Cityyn ja Beverly Hillsiin. Kansainvälinen laajentuminen jatkui, kun Jimmy Choo varmisti sijaintinsa maailman arvostetuimpien kaupunkien ensi-iltakaupoissa, kuten Sloane Street ja Bond Street Lontoossa, Avenue Montaigne Pariisissa, Via Condotti Roomassa, Madison Avenue New Yorkissa, Rodeo Drive Beverly Hillsissä ja Ginza Tokiossa.Tämä huippulaadukas brändi on varmasti jatkossakin korkeluokkaisen ja ylellisen muodin edelläkävijänä. Tuotteista voi jopa tulla keräilytavaroita, joten Jimmy Choon laatuun kannattaa sijoittaa.

Suodattimet

1084 tulosta

Sivu 1/11

Seuraava

Sivu 1/11