Helppo palautus 14 päivän sisällä

Helppo palautus 14 päivän sisällä

Maailman parhaat muotiliikkeet kokoontuivat yhteen paikkaan I Ilmainen toimitus yli 100€ ja aina ilmainen palautus

Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksiin

Ongelmattomat palautukset 15 päivän kuluessa

DR. MARTENS

Dr. Martens on brittiläinen jalkine- ja vaatemerkki, jolla on rikas historia. Yritys on kokenut vuosien varrella useita muutoksia, mutta se on aina pysynyt uskollisena juurilleen. Dr. Martens oli alun perin pelkkä työsaapas, mutta sen monipuolisuuden ja mukavuuden ansiosta siitä tuli suosittu muunkin kuin työväenluokan keskuudessa. Dr. Martensin saappaat ja kengät sopivat täydellisesti keikkojen ja katumuodin maailmaan, koska ne ovat tunnetusti kestäviä ja mukavia. Ne ovat myös asenteen ja voimaantumisen symboli, koska käyttäjät yhdistelevät niitä omaan ainutlaatuiseen ja hyvin omaleimaiseen tyyliinsä. Tänä päivänä Dr. Martensia käyttävät ihmiset kaikkialla maailmassa, ja siitä on tullut muodin peruspilari.


Kapinan, nuorten, musiikin ja yksilöllisyyden merkki


1960-luvulla tuotemerkistä tuli punkskenen ja ska-musiikkia kuuntelevan alkuperäisen skinhead-alakulttuurin yleisesti käyttämä jalkine, jonka jälkeen Dr. Martensia on nähty niin vaihtoehtorockbändeillä, näyttelijöillä kuin malleilla. Dr. Martens vetää puoleensa henkilöitä, joilla on selkeä henkilökohtainen tyyli sekä henkilöitä, joilla on vahva tunne itseilmaisusta. Näinä päivinä Dr. Martens on edelleen tunnettu kestävistä tuotteistaan ja ainutlaatuisesta tyylistään. Dr. Martensit ovat myös ajattomat, sillä monet sen klassikkomalleista tulevat aika ajoin takaisin muotiin.


Nahkajalkineiden ohella myös vegaaniset vaihtoehdot saatavilla


Vaikka merkin useimmat kengät ovat tunnettuja siitä, että ne ovat valmistettu 100-prosenttisesta nahasta, on markkinoille tullut myös vegaaniystävällisiä vaihtoehtoja. Niissä valmistaja käyttää hyvin kestäviä, synteettisiä materiaaleja, joiden rakenne on 100-prosenttisesti eläinystävällinen. Dr. Martensin vegaaniystävällisten saappaiden valikoima laajenee jatkuvasti. Synteettisistä materiaaleista valmistettujen kenkien pohjat on valmistettu PVC:stä ja vuori puolestaan tekstiilistä. Kuten tavalliset Dr. Martensit, nämäkin saappaat ovat öljyn-, hapon- ja rasvankestäviä, ja ne kestävät pitkään myös jokapäiväisessä käytössä. Niin klassisella kuin vegaanisella vaihtoehdolla laadukkaat Dr. Martensit kestävät minkä tahansa seikkailun.


Dr. Martensin historia


Dr. Martensin historia on pitkä ja polveileva, ja se ulottuu aina 1900-luvun alkupuolelle asti. Griggsin perhe oli valmistanut työkenkiä vuodesta 1901 alkaen Wollastonissa, Northamptonshiressä. Merkin kuitenkin perusti saksalainen lääkäri Klaus Märtens. Saksan armeijan lääkäri Märtens halusi paremmin tukevat jalkineet loukatessaan jalkansa hiihdon aikana. Ensimmäisissä kengissä hyödynnettiin Saksan armeijasta jäänyttä kumia ja ensiluokkaista nahkaa. Saappaat saavuttivat nopeasti suosiota tehtaiden ja kaivosten työntekijöiden keskuudessa.

1960-luvulla Dr. Martens -kengät saivat todellisen lähtölaukauksen, edellä mainitun Griggsin perheen kolmannen sukupolven ja heidän hankkimansa yksinoikeuslisenssin myötä. Tällöin kengät saivat brittiläisen yrityksen tekemiä muutoksia, kuten tunnusomaisen keltaisen reunanauhatikkauksen, kaksivärisen uritetun pohjan reunan ja erityisen pohjan muotoilun. Jalkineet nimettiin "Airwairiksi". Kahdeksanreikäinen 1460 Dr. Martens -saapas sai nimensä julkistuspäivästä 1.4.1960.

The Whon Pete Townshend oli tiettävästi ensimmäinen julkisuuden henkilö, joka otti Dr. Martensit kuvaamaan omaa työväenluokkaisuuttaan, joten merkin kenkiä on käytetty sanomana jo tuolloin. 70-luvulla Dr. Martens yhdistettiin punk rockiin, mutta julkkikset kuten mallit ja näyttelijät ovat sittemmin hankkineet merkin kenkiä garderobeihinsa.


Suosittuja Dr. Martens -tuotteita


Suosittuja Dr. Martens -vaatemerkin tuotteita ovat muun muassa 1460-, 8053- ja 1461-kengät. Sen lisäksi, että merkin kengät, kuten tunnistettavat Dr. Martens 1460 Pascal -korkeakorkoiset saappaat, näyttävät muodikkailta, ne ovat erityisen mukavat jalassa. 1461 on kapinallisempi versio ns. oxford-kengästä, mutta silti ne sopivat niin arkeen kuin juhlaankin.

2976 Chelsea-kengät on helppo riisua ja pukea jalkaan joustavan sivupaneelin ansiosta. Ne sopivat täydellisesti kaikkiin tavallisiin tilanteisiin tyylikkään siluetin ansiosta. Dr. Martensin Jadon-saappaat ovat muodoltaan samanlaiset kuin 1460-luvun saappaat, mutta niissä on sen sijaan paksu litteä alusta. Nämä saappaat tarjoavat särmikkäämmän tunnelman, ja ne ovat suosittuja muotiharrastajien keskuudessa, jotka haluavat kohottaa kokonaisuuksiaan.


Dr. Martensit sopivat niin yökerhoihin kuin talvikeleille


Tämän päivän Dr. Martens -jalkineet ovat edelleen alakulttuureissa vahvasti sidoksissa, sisällyttämällä suunnitteluunsa monia nykyaikaisia elementtejä leopardikuvioista glitteriin ja kuparista kukkiin. Talviseen käyttöön sopivat turkisvuorelliset Dr. Martensit liukuestepohjalla ja vankalla rakenteella, jotka tekevät niistä ihanteelliset kylmälle ja liukkaalle kelille.

Dr. Martensin kengät ovat edelleen monien suosikkikenkä, varsinkin nyt kun maiharit eli maihinnousukengät trendaavat taas. Ne eivät ole vain tyylikkäitä ja kestäviä, vaan ne on myös rakennettu kestävistä materiaaleista, jotka suojaavat jalkojasi ankaralta säältä, ja niissä on jalkojasi tukeva pohja, johon jalkasi voivat luottaa.

Suosituimpia brändin jalkineita on valikoimassamme hyvin monenlaisia, kuten esimerkiksi nauhallisia kenkiä, Chelsea-, mokka- ja nahkasaappaita, paksupohjaisia sandaaleja sekä saappaita, joissa on monimutkaisia painatuksia, solkia, niittejä ja niin edelleen. Meillä on jopa Dr. Martens -sukkia verkkokaupassamme.

Dr. Martensilta löydät laadukkaat kengät miehille ja naisille. Lisäksi Dr. Martens valmistaa jalkineita lapsille, kuten vaikkapa tunnettua 1460-mallia. Miinto myy Dr. Martens -kenkien, sandaalien ja muiden upeiden miesten, naisten ja lasten kenkien lisäksi muita kenkätarvikkeita.


Mikä on Miinto?


Miinto on muodin ja vaatteiden verkkokauppa. Haluamme tarjota käyttäjäkeskeisen, ylellisen muotikokemuksen. Siksi valitsemme käsin parhaat paikalliset tuotemerkit ja tarjoamme niiden valikoimat Miinton verkkosivuilla.

Vuonna 2009 Konrad Kierklo ja Mike Radoor halusivat löytää tuotemerkkejä ja muotia, joita ei ollut saatavilla heidän pienessä tanskalaisessa kotikaupungissaan, joten he perustivat Miinton. Muotitietoisten asiakkaiden ja maailman parhaiden muotiliikkeiden yhdistäminen on ollut Miinton ytimessä sen perustamisesta lähtien.

Nykyisistä asiakkaistamme suurin osa on kotoisin Alankomaista, Tanskasta ja Norjasta. Laajennamme kuitenkin jatkuvasti, ja vaikutamme markkinoilla ympäri maailmaa. Haluamme myös, että kivijalkakauppiaat menestyvät verkkokauppojen luvatulla aikakaudella, ja siksi solmimme yhteistyösopimuksia heidän kanssaan.


Olemme muotiteollisuuden ylituotannon torjunnan asialla


Valitsemme huolellisesti boutique-liikekumppanit, jotta voimme tarjota asiakkaille huikean valikoiman tavaroita. Vastineeksi kumppanit saavat vertaansa vailla olevan pääsyn maailmanlaajuisille markkinoillemme. Uskomme yksilöllisyyteen ja haluamme, että kaikki asiakkaamme löytävät sen, mitä he tarvitsevat ilmaistakseen itseään ja persoonallisuuttaan.

Miinto tarjoaa sinulle aina parhaan mahdollisen hinnan. Jos kuitenkin käy niin, että yhteistyökumppanillamme ei ole sopivan kokoista tuotetta, tarjoamme sinulle tässä tapauksessa toiseksi parhaan hinnan.


Miinto haluaa myös yhteistyökumppaniensa kasvavan


Yksi keskeisistä arvoistamme on etsiä keinoja, jotka hyödyttävät paitsi meitä, myös yhteistyökumppaneitamme. Siksi teemme kovasti töitä varmistaaksemme, että heillä on aina käytettävissään resurssit, joita he tarvitsevat kasvaakseen ja menestyäkseen. Onkin selvää, että liiketoimintamallimme on erilainen kuin kilpailijoilla - meidän on tehtävä asiakkaamme tyytyväisiksi, jotta voimme menestyä.

Emme ainoastaan tarjoa boutique-liikekumppaneille resursseja, joita he tarvitsevat menestyäkseen, vaan käytössämme on toimintoja, jotka voivat auttaa ylläpitämään kestävää ja vastuullista teollisuutta. Jotta muoti olisi yleisesti ottaen kestävää, meidän on tehtävä kovasti töitä ylituotannon poistamiseksi. Muotiteollisuus on edistynyt paljon ylituotannon torjunnassa, mutta sillä on vielä pitkä matka edessään.

Miintolla ei esimerkiksi ole omia varastoja. Sen sijaan käytämme yli 2000 kumppanimme olemassa olevia resursseja ja varastoja tilausten täyttämiseen, joten näin vältämme omalta osaltamme ylituotannon.

Nollaa suodattimet

Dr. Martens

Sivu 1 of 9

Rekisteröidy pysyäksesi ajan tasalla

Tilaa uutiskirjeemme

Rekisteröitymällä hyväksyt meidän käyttöehtomme. Voit aina peruuttaa uutiskirjeemme tästä.